2013. december 20., péntek

Karácsonyi ötletbörze

Kisebb körkérdés intéztem a kollégákhoz, ha már ellátom őket finomabbnál finomabb ételekkel.
Mit szeretnél karácsonyra?

Teljesen vegyes válaszok születtek, lehet válogatni, ötletelni belőle még így az utolsó pillanatban is. Úgy érzem, hogy mára a legfontosabbá az együtt levés, a közös élmények az összetartozás vált.

Réka (25)
„Én általában mindennek örülök, de kétség kívül jobban szeretem az olyan ajándékokat, amiknek van is értelme. Nagy családunk van és általában mindenki megkérdezi, hogy mit szeretnék, mire lenne szükségem.
Amit az utóbbi években kaptam:
-          elektromos fogkefe
-          kék állólámpa (ikea) (ezt már rég kinéztem akkor)
-          ruha, ruha, ruha
-          kozmetikumok minden mennyiségben (kicsit személytelen, de ez mindig jöhet)
-          nagy teljesítményű hajszárító
-          HEGYALJA BÉRLET!!! szerintem ennek örültem a legjobban, pedig csak júliusban volt
-          babzsák fotel (meg ennek)
-          parfüm

Ebben az évben úgy érzem a ruháké lesz a főszerep. Szeretnék összegyűjteni egy új télikabátra vagy egy új cipőre. Az a baj, hogy ezek nem kis összegek, így ha ilyen nagy ajándékra vágyom, akkor úgy szokták, hogy összedobják nekem közösen, vagy egy részét, és én annak már nagyon nagyon örülök J Mivel ezt nem tudja más megvenni nekem, mert fel kell próbálni stb. és kicsit körülményes is vagyok ilyen dolgokban…
De egyébként az lenne a legjobb, ha nem lenne bolondok háza karácsonykor, csak nyugi, pihi J de nálunk ez kivitelezhetetlen…”

L (25)
„Meghitt karácsony a családommal /szeretteimmel, minden szerettem részére örömet okozni és boldognak lenni, jókat beszélgetni. Utazás, professzionális hajvasaló, Thomas Sabo karkötő, women secret pizsama”

Tamás (30)
Úgy érzem minden karácsonykor, hogy nem szeretnék semmit, de mire odakerülök mindig kitalálok valamit. Ha a tavalyira visszaemlékszem, épp számítógépet vettem, így azt kértem/vágytam, hogy beszálljanak az árába. De, hogy a fa alatt ne üljek „üres kézzel” ezért kaptam egy jelképes kis akármit.
Idén újra megkaptam a körkérdést, hogy mit szeretnék. Persze a válaszom újra az volt, hogy semmit. Aztán csak sikerült kitalálnom megint. Egy ideje testépítéssel foglalkozom, ezért ahhoz szükséges dolgokat kértem.
Átgondolva, jobban szeretem a praktikus ajándékokat. Hisz, ha belegondolunk mindenünk megvan, ami szükséges a mindennapokhoz, legyen szó praktikáról, vagy kikapcsolódásról. Nézzünk szét otthon J

J (30)
nagyon konkrét, nagyon egyedi:
„2005-óta vágyom az új kiadású, kétkötetes kislexikonra, de nem jött össze, és gyanítom, hogy már nem is fog, nem is tudom vesz-e még manapság valaki ilyen nagy könyveket…”

R (35)
„Utazás Firenzébe vagy magashegyi túra, rajztanfolyam, angol nyelvtanfolyam, okos szemüveg (Google Glass)”

 És ha még mindig nem tudjuk, mi legyen, akkor gondolkozzunk! Mit csinál, mit szeret, mit látott, mi romlott el/ment tönkre Neki, mit nem fog megvenni magának, pedig vágyik rá, sportol, eszik, főz, gubózik, mászkál, olvas? Na segítettem? 
És minden mellé főzzünk kivilekvárt, és díszítsük az üveg tetejét tortacsipkével! Nyami!

Békés Karácsonyt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése