2016. december 8., csütörtök

5 unalmas ajándék karácsonyra - de nem nekem!

Íme a lista a csontig lerágott, elpuffogtatott, béna ajándékokról , amikre minden céges karácsonykor lehet számítani, és senki nem tud vele mit kezdeni, mert igazából nem is ilyet akart, és mert ugye sose ismer senki senkit, de mivel muszáj ajándékozni, ilyen kreatívtalan hüjeségekkel töltik meg a rénszarvas-díszes papírzacskót.
No, én egy csodabogár vagyok, mert nekem az alábbi listáról bármit lehet adni, imádni fogom. Persze kiegészítéseket érdemes betartani :)

Unalmas ajándék TOP5

1. Zokni (kieg: én imádom a zoknikat, persze nem a feketére gondolok most, mint ajándékoznivaló, hanem a mintás, színes, csíkos, pöttyös, melegítő, pihepuha, állatformás, csipkés, bojtos, térdigérő, cicamintás, tehát valami extra zoknira)





2. Szappan (kieg: a igazából kézzel készült szappanok a gyengéim, kicsit utána kell járni, tehát időigényes, és ha nem ragaszkodunk a helyi készítésűhöz, akkor annyit megtehettek, hogy a plázában megkeresitek a "szagos boltot" és ott vágattok egy pici darabot, nem nagy vasziszdasz.)



3. Bor (kieg: mivel boros vagyok, ha nem kannás, és nem valami lőré valahonnan, akkor tökéletes választás, de tényleg, a legtöbb nagyáruházban van már boros polc, vidékekre, színekre leosztva, nagyon nem nyúlhatsz mellé)



4. Bögre (kieg: ezzel kicsit bajban vagyok, mert helyhiány miatt tilos nekem ilyet hazavinnem, de a munkahelyen szerencsére óriási a konyha, és a kerámiásoknál a csíkos-pöttyös-mintás-kerek-óriási-cicás-muffinos bögrék között lődörgök :) )



5. Fülbevaló (kieg: igazi csajos cucc, fiúknak a nyakkendő a párja, de arról nem tudok nyilatkozni. Nekem a fülbevaló az a naponta változó kiegészítő, ami öltöztet, változtat, feldob, lehet mini, lógós, tollas, biciklis, csillogó vagy lapokból... jöhet)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése