2015. augusztus 25., kedd

Képregény TOP 5

Titokban belehabarodtam a képregényekbe. A zinternet rejteget pár gyöngyszemet, amivel színesebbé tesszük az esti meseolvasást, de nekem kézzelfogható kiadvány kell.
Gyorsan rá is kerestem, mi az aktuális esetleg gyerekkompatibilis:

Elsőre persze magamra gondolva a kihagyhatatlan Kázmér és Huba:)

Bill Watterson: Kázmér és Huba jubileumi válogatás

Az alap, ismert, gyerekkedvenc, minden könyvesboltban lévő Asterix:

René Goscinny, Albert Uderzo: Asterix 2. - Az aranysarló

Majd kicsit komolyabb következik:

Mark Twain: Tom Sawyer kalandjai - Klasszikusok képregényben


És Dilbert kicsit kilógva, de itt van a sorban:

Scott Adams: A munka öröme

Szintén klasszikus Garfield, amit gyerekként havonta hozott a postás:

Jim Davis: Zseb-Garfield: Garfield, a gazdiszomorító


Szűk kis merítés, vannak mások is, nekem ők a kedvencek. Csak azt nem értem, hogy miért nem nyomatják újra a starwars képregényt? Mekkora lenne már!

UPDATE: van sztáruársz! csak már valami újragondolt

UPDATE2: és persze van Rejtő képregény is Fülig Jimmyvel és Piszkos Freddel, legjobb! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése