2011. április 20., szerda

Tavaszi nagytakarítás - nagymosás

Ide aztán minden belefér, kezdve a sportcipőktől, kabátoktól, (amiket már múlt héten lerendeztünk) a plédek, takarók, huzatokon át, a tavaszi ruházaton keresztül egészen a függönyök mosásáig.
Az ágytakarók, plédek mosását egybekötöttem a vastag téli paplan kiszellőztetésével, és helyette a szintén megszellőztetett nyári paplant vettem elő. Közben megfordítom az összes  ágyszivacsot, matracot is, hogy a nyári oldalát használjuk mostmár. Vagy legalább is a másikat:)
A plédek között is előkerestem a fűbe leterítős, kiülős plédet, (mert van ilyen is ám, nem minden plédet használok kültérre) ha megyünk kirándulni, legyen mire ülnünk.
Mosásba teszem a rongyszőnyegeket is, azonban legközelebb jobban ügyelek arra, hogy a szép narancssárga szőnyeg az szépen narancssárgán össze is fog mindent... eh
A szekrényből tisztán elővett ruhákat elég szinte csak átöblíteni egy kevés virág illatú illóolajjal, hogy üdének érezzük őket. A napon megszárítva pedig még jó napillatúak is lesznek:) 
A függönyöket a végére hagytam, mert azt az ablakmosással fogom egybekötni, és ott még nem járok. A hétvégére szeretném befejezni az egészet, ahogy írtam, és úgy látom be is fejezem. Ma már a füstölt combot és a franciasaláta alapjait is megvettem, hogy a főzéshez is meglegyenek a kellékek. Még ki kell találni milyen tojásdíszítési technikára gyúrunk rá az idén, utána indulhat a húsvét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése