2010. június 15., kedd

Csokivarázs torta

Elkészült életem legcsokisabb csokitortája, hála DV-nak, és az ő frankó kis receptjének. Hozzá kell azt is tennem, hogy nem vagyok nagy csokirajongó, főleg a tömény 50-60-70%-os csokik nem vonzanak, de az ünnepelt egyik kedvence ez. A sűrű, keserű, tömény csokoládé. 
Tartottam kicsit tőle, hogy a nagy torta nem fog elfogyni, mert nekünk nagyon keserű lesz, de szerencsére még az én közismert édesszájúságomnak is megfelelt:) Szóval érdemes belevágni. A krém legnagyobb meglepődésemre, olyan volt benne, mintha csokifagyi lenne, krémes, lágy, könnyű, finom, csokis. Nyamm.

Ja a rendszeres erre járóknak biztos feltűnik, hogy vannak favorizált blogok, amikből rendszeresen kinézek valamit. Hát én ilyen vagyok, ragaszkodok a jól megismert, bevált dolgokhoz, főleg, ha ott is családnak főz a blogger. Ez van. Azért vannak új felfedezettjeim is, majd igyekszem velük is előrukkolni:)
Recept az említett kollegina oldalán található...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése