2020. szeptember 14., hétfő

Banánkenyér borosan

Amikor a banán kezd barnulni, sokan nem szeretik megenni. Én úgy is szeretem, de ezzel a recepttel kicseleztem mindenkit 😊
Ráadásul a tejet is kihagytam belőle, nem is volt otthon, ezért borral készült el. A sütés alatt elillant az alkohol is, csak a finom íze maradt benne. Érdemes egy próbát tenni nekem bevált.


Hozzávalók:
3 érett banán, 2 pohár liszt, fél csomag sütőpor, fél pohár cukor, fél pohár olaj, 1 pohár bor, csipet só, kiskanál fahéj.

Elkészítés:
A banánokat villával összetöröm, hozzákeverem az olajat, cukrot, bort, félreteszem. A lisztet összekeverem a sütőporral, sóval, fahéjjal. Összekavarom a kétféle anyagot, majd sütőpapírral bélelt formába öntöm. Előmelegített sütőben 185 fokon sütöm. Nekem kellett hozzá több mint 60 perc, de ez sütőtől függ. Ha pirul a teteje, tenni kell rá sütőpapírt, és addig kell sütni, amíg a beleszúrt hústű tiszta marad. Kiveszem a sütőből, rácson hagyom kihűlni, utána szeletelem. 
Étvágyat hozzá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése