2016. december 2., péntek

Karácsonyfa gallyból

Megszállt az ihlet, és gondoltam feldobom a december elsejét egy kis munkálkodással, amibe a gyerekeket is bevonom. Hátha jól sül el dolog :) 

Ez lett belőle, karácsonyfa gallyakból.


Faágakból készítettünk egy alapot. Összerendezgettem méret szerint az ágakat, majd először kötözgetni próbáltam, persze sikertelenül. Hol kijött, hol szétcsúszott. Utána egyszerűen hozzáragasztottam a madzagot, hogy fixen tartsa a formáját, majd szintén ragasztópisztollyal a díszeket is rögzítettük. Került rá kis gömb, piros golyó, csillogó toboz, csengőcskét végül apró gombokat is tettünk rá.
Jelentem sikerült ép bőrrel megúsznunk, a dísz is elkészült, végére annyira felpörögtek az ifjak, hogy alig-alig tudtam őket ágyba parancsolni. Ennyit a flow-ról :)


Sorokban várnak


Ragasztópisztoly és madzag


Valami régi díszről talált, újrahasznosított csúcs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése