2015. május 19., kedd

Kakaós kalács

A kalács, ami ropogós, foszlós, és rengeteg kakaó van benne:)

A szülinapi mininyaralás alatt minden reggelire kértünk házi készítésű finomságokat. A házinéni pedig mindent felülmúló finomságokat tett elénk az asztalra.


Az egyiket, egy kelt tésztás kalácsot muszáj volt reprodukálni. Igaz, nem lett még tökéletesen olyan, csak hasonló, de az alapok, a vékony ropogós külső, vékony tészta, közte rengeteg kakaós töltelék megegyeztek. A Kiscsalád pedig abban egyezett meg, hogy ezt készítsük el többször is. 
Mondjuk én csaltam, és este a kenyérsütővel bedagasztottam, majd még akkor este meg is sütöttem, reggel 4kor nem voltam hajlandó felkelni azért, hogy langyosra hűlt kalács várjon minket reggelire. A teljesen kihűlt is sikert aratott.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése