2012. március 20., kedd

A Vendég és a Citromhab

Hétvégén összefutottam, mit összefutottam, előre megbeszélt találkozón vettem részt egy réges-régen látott barátnőmmel. 

Az van ugyanis, hogy már lassan 5 éve nem találkoztunk, és kb. 10 éve nem jártam nála. De még az utcájában sem. Tiszta történelem ez. Felhívott, beszéltünk, hazament, ismét beszéltünk, és mivel énis otthon voltam, meghívott a családi banzáj utáni kis bulira hozzájuk. 

Már sötét volt, mire sikerült elindulnom, szépen tekertem a városban, néha elgondolkozva, hogy merre is kell menni, 10 év azért mégiscsak 10 év. Sokat és sokmindenről beszéltünk, közben én rozét ittam, fröccsben. Éjfél is lett, mire elindultam haza. És akkor már nem gondolkoztam, hogy merre is induljak, akkor már nem néztem, hogy merre kanyarodik az út, a bicaj ment magától. A jól beidegződött útvonalon, a jól megszokott döccenőket elkerülve suhantam hazafelé. Mintha a 10 év kihagyás egy pillanat alatt eltűnt volna. Hogy a rozé tette, vagy a beszélgetés nem tudom. A lényeg, hogy a vendég én voltam.

És mivel vendég voltam, sütit is kaptam. Mégpedig ezt. 

Citromhab

Hozzávalók:

6 dl tejföl
6 dl tejszín
6 ek porcukor
2 db citrom
babapiskóta, vagy házi piskóta, aki (mint én is általában) nincs megelégedve a boltival

Elkészítés:

A tejszínt kemény habbá verem a porcukorral, hozzáadom a tejfölt belereszelem a citrom héját, és belefacsarom a levét. Egy nagy tálba felváltva rétegezem a krémet a piskótával, lehűtöm, majd tálalom. Mennyei volt!

Azt mondják nyáron még finomabb, és roppant egyszerű elkészíteni! Elhiszem:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése