2011. április 18., hétfő

Tavaszi nagytakarítás - könyvek, polcok

Mennyi por és piszok meg tud ülni a könyvek élén. Még jó, hogy a szakácskönyveket sűrűn használom, nézegetem, ezért azok viszonylag tiszták. Eltekintve a főzés során rácsapódó foltoktól :) mert az aztán van rajtuk bőven...
A portörlés amúgy elég nagy mumus számomra, mindig is utáltam, nem láttam sok értelmét. Mostmár azért látom az értelmét, de a nemszeretemség megmaradt. Igazából nincs olyan eszköz, amivel normálisan lehet törölgetni. A száraz rongy, tollseprű csak a felét gyűjti össze, a másik fele a levegőbe kerül, hogy máshova megint leülepedjen. A nedves ronggyal sem sok sikert értem el, mert az meg szépen csíkokat húzott maga után. Most egy új eszközt ajánlottak, ami mindent visz. A mikroszálas törlőkendő. Szárazon és nedvesen is működik, összeszedi a port, és el sem engedi. 
Az első tesztelést a könyveknél már be is vetettem. A porgyűjtéssel nem is volt semmi, azonban az elengedéssel szenvedtem kicsit. Mivel nem nagyon akarja ám elengedni sem a port:) Már 2-3szor kimosogattam azóta, de még mindig vannak benne szöszmaradékok. Mondjuk volt is dolga, rengeteg porcicát begyűjtött. 
Nektek van bevált tutijó módszeretek erre?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése