2011. április 14., csütörtök

Tavaszi nagytakarítás - cipők

Az első dolgom az volt tegnap este, hogy az előszobában kirámoltam a cipősdobozunkat. Hát persze, egy nőnek ugye a cipők a legfontosabbak:) Végre letörölgettem, újságpapírral kitömködtem és eltettem a téli hótaposót, bélelt csizmát, a tavaly pocsolyás nyárra emlékezve pedig első körben szedtem elő a gumicsizmát. Azért mellé kipakoltam még a tavaszi kisszandált is, amit szintén meg kellett kicsit törölgetni, hogy ki is nézzen valahogy. A tavalyi selejtezés áldozata lett egy sportcipő, ami elengedhetetlen kellék a homokozóba, úgyhogy még  negatívban is vagyok.

Ha esetleg bőrcipő kerül a kezünk közé a pakolászás során, annak nem árt adni egy kis ápoló krémet, ha eltesszük, akkor azért, ha meg elővesszük, akkor meg azért:) A velúrt is érdemes fújingálni, szép lesz tőle. A sportcipők mehetnek egyből a mosóba, kímélő programon, a szandált pedig anyagától függően törölgetni, mosogatni kell. 
A cipők rendbetételével pofásabb képet kapott az előszoba is, ahol legközelebb a kabátoknak esek neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése