2010. április 11., vasárnap

Palacsintalan

Felturbózott gyümölcsös palacsintát sütöttem. Nem is volt hosszú életű :)
Nagy sláger itthon a palacsinta. A gyerek odavan érte, meg kétszer vissza. És ugye nem egy nagy szám, persze laktató, de nincs benne semmi rost, semmi zöldség-gyümi. Ha nem teflonban sütöm, akkor meg jó cuccos-olajos is, nem győzi az ember a kezét súrolni utána.
Ezért igyekszem mindenféle dologgal turbózni. Eddig csak a töltelékekkel variáltam, és csak most homályosodtam fel, hogy a tésztába is lehet tenni bármit. És akkor a szirupos tölteléket is meglehet spórolni, mert a gyümölcs kicsit megsülve, átpirulva imádnivalóan édessé teszi az egészet.
Alaptészta, ahogy én készítem:
liszt
tej
tojás
csöpp olaj
A kikevert alaptésztába tettem a reszelt almát, reszelt banánt, és egy kis őszibarackot befőttből. És szépen megsütöttem.
Nyami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése