2013. december 12., csütörtök

Ajándékok kisgyerekeknek

Egy rövid kis összefoglaló ennek a korosztálynak.

1. Egy nagyon jó kis kooperatív játék a kirakó, amiben nem egymás ellen, hanem egymással játszanak a gyerekek:

Erdei lakópark

2. Kézzel készült társasjátékkal is beújíthatunk. Igazi kincs, igazi magyar készítőktől. 


3. Cukibébi gyerekmondókás hajtogató a kisebb korosztálynak:

Tulipános Kiskirály, Játék, Magyar motívumokkal, Készségfejlesztő játék, Anyukám elevenítette fel ezt a régi mondókát a kis unokái számára, és mióta filcből elké..., Meska

4. A konyhából szerzett IKEA-s, gyurmázós forma:
SNÖKUL Csokoládé/marcipán formázó IKEA A formák segítségével könnyen elkészítheted saját csokoládé vagy marcipán édességeidet.
5. Rajzoláshoz tökéletes kellék a rajztábla, a mágneses rajztáblával egyetemben:
MÅLA Festőállvány IKEA A két különböző oldalú festőállványt a gyerekek többféle célra használhatják, mivel egyik oldala fehér, a másik fekete.

6. Gyerekkorom kedvence, az összeilleszthetős matrjoska baba. Rakosgattam, szétszedtem, tekergettem, illesztgettem, altattam, elbújtattam, egyszóval: imádtam:)

Matryoshka baba 5db 14cm

7. Egy hagyományos pisztoly. Igaz, elég fiús játék, de legalább fából van.

gumis pisztoly, Játék, Fajáték, Hagyományos egyszerű, könnyen kezelhető, vicces gyerekjáték.
A pisztoly csövén lévő vágat..., Meska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése